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Thread: iBot v1.1.2 - Released

  1. #1
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    iBot v1.1.2 - Released

    Download link: iBot v1.1.2 - 1747 KB [Tibia 9.70]

    Required:
    Run Program as Administrator.
    Microsoft .NET Framework 4
    License Time for iBot.


    Update:

    9.70 version compatibility added.

    *General
    • New spam protection. In case the minimum value is greater than the maximum value.
    • Items lookup by name was completely fixed; items such as the multi-use tools will once again work correctly.


    *Healer
    • Some users would disable the 'input' settings, which also disabled the 'OpenMenuPolicy' system; from now on, there is an extra protection on the healer: if any window pops up, it will be closed.


    *Refiller
    • All functions were improved in order to avoid the equipments window to be needlessly maximized.


    *Cavebot
    • EatFood option improved; it now looks for items in your backpack and checks if any hotkey is linked to it.
    • 'Settings/Priority' option is automatically added to older scripts.
    • Minimap position checking system improved.


    *Looting
    • 'OpenBodyTime' added, defaults to 300ms; helps people who have been having trouble with looting due to high latency. Increase it if you are.
    • 'OpenBodyTime' option is automatically added to older scripts.
    • Some improvements were made on functions which decide how the bot picks the loot up.


    *Lua Functions and Variables
    • setsettings(string xpath, string value) revised.
    • shootarearune(name/id rune, int amoutMobs, array string mobs) improved.
    • antifurnituretrap(string weapontouse) improved; new system to avoid getting stuck trying to go inside houses.
    • useitemontarget(string item, string creature) improved; it now looks for hotkeys; it's also possible to use items on yourself now.
    • int standtime improved; it is now more accurate and independent on the cavebot;
    • openpick(int x, int y, int z) added.
    • sellitems(string item, int value) improved; the items will only be selected to be sold if the specified quantity is valid.
    • int tradecount(string tradetype, int itemid) added; returns the maximum ammount of the item that can be sold/bought(tradetype). If 'buy', it is determined by your gold and capacity; if 'sell', by the ammount you are currently carrying of that item. If trade window is closed, returns -1;
    • int lasttimeplayeronscreen added; returns the time in miliseconds since the last time any player was seen in your screen. Ideal for the development of safe area spells scripts.
    • Pointer getlurelocation() added; returns information of the current lure location.
    • setlurelocation(int x, int y, int z) added; sets the lure location to x, y and z. This works just like going over a lure waypoint on cavebot.
    • resizebattle(int value) added; resizes the battle window.
    • ischannel(string name) added; no longer case sensitive.
    • Pointer GetCreature(string name) imrpvoed; it can now return yourself.
    • screenshot(optional string name) improved;


    Enjoy iBot.

  2. #2
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    Requerimentos:
    Executar programa como administrador se Win7.
    Microsoft .NET Framework 4 instalado.
    Licença de tempo para o iBot.


    Atualização:

    Adicionada as compatibilidades da versão 9.70.

    *General
    • Nova proteção dos Spams. Caso o valor minimo seja maior que o valor maximo.
    • Foi arrumado 100% a procura de itens por nome, com isso o canivete entre outros itens usando o nome vão funcionar corretamente denovo.


    *Healer
    • Alguns usuários desligavam o 'input' e com isso acabava desligando o 'OpenPolicyMenu', então agora há uma segunda proteção pro healer, se houver alguma tela aberta ele irá fechar.


    *Refiller
    • Melhorias em todas funções para evitar que os 'equipaments' fique sempre maximizado sem precisar.


    *CaveBot
    • Melhoria da opção EatFood. Agora a função procura nas backpacks e se o item possuir hotkey do item usara pelo item, se não vai usar clicando no item na backpack.
    • Opção em Settings\Priority, é adicionada nos scripts de versões anteriores automaticamente.
    • Melhoria da verificação do posicionamento do minimap.


    *Looting
    • Adicionado nova opção : OpenBodyTime, valor padrao 300ms. Tem por objetivo ajudar pessoas que tem problemas com loot, aumente o valor no caso de perca de loot.
    • Nova opção : OpenBodyTime, é adicionada nos scripts de versões anteriores automaticamente.
    • Melhora em algumas considerações nas funções para pegar os loots.


    *Lua Functions and Variables
    • Revisão da função : setsettings(string xpath, string value).
    • Melhoria da função : shootarearune(name/id rune, int amoutMobs, array string mobs).
    • Melhoria da função : antifurnituretrap(string weapontouse). Novo sistema para evitar o char ficar tentando entrar dentro das casas.
    • Melhoria da função : useitemontarget(string item, string creature). Agora está função procura por Hotkeys, tambem é possivel usar items em si proprio.
    • Melhoria da variavel : int standtime. Melhoria da precisão e agora está independente do CaveBot.
    • Nova função : openpick(int x, int y, int z)
    • Melhoria da função : sellitems(string item, int value). Os items somente serão selecionados para venda se possuir quantidade para vender.
    • Nova função : int tradecount(string tradetype, int itemid). Retorno da contagem do item com o tipo tradetype ('buy' or 'sell') como id do item. Esta é a contagem disponível para compra (limitado pelo dinheiro / cap) ou de venda valor dado pela janela de Trade. Se a janela de Trade está fechado, o valor de retorno é -1.
    • Nova variavel : int lasttimeplayeronscreen. Retorna em milisegundos o tempo do ultimo player que aparecer na tela. Ideal para criação de actions com segurança de magias em area.
    • Nova função : Pointer getlurelocation(). Retorna informações sobre a localização atual do lure.
    • Nova função : setlurelocation(int x, int y, int z). Define o local de lure corrente para x, y e z. Isto é o equivalente a ter o cavebot um waypoint de lure.
    • Nova função : resizebattle(int value). Função para redefinir o tamanho do Battle.
    • Mudançã da função : ischannel(string name). Foi retirado o 'case sensitive'.
    • Melhoria da função : Pointer GetCreature(string name). Agora é possivel retornar os valores de si proprio.
    • Melhoria da função : screenshot(optional string name).



    Aproveite iBot.

  3. #3
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    Valeeeeeu Joooo
    I'm Fast as Lightning Bro Better Use Your Nikes Bro.

    Galana: 2005-2010.

    with Impact since 2010.


    /AndréSantos.

  4. #4
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    Very nice;

  5. #5
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    Great! Thanks Jonatas

  6. #6
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    Ai sim..
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  7. #7
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    Oppa gangnam style!
    Minha àrea de Scripts:

    Free Bulldozer Scripts



  8. #8
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    Check it out guys!

  9. #9
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  10. #10
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    Vai corinthians!

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