Results 1 to 3 of 3

Thread: MAGE <> LEVEL 150 +- <> PVP WORLD KK ou REAIS

Normal User fwardkoff's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    64 Post(s)

Cool MAGE <> LEVEL 150 +- <> PVP WORLD KK ou REAIS

@english
    Hello guys, I am looking for a mage level 150 +- in any PvP server. Can be MS or ED, but the character need be transferable. I pay with KKs or if you accept with Reais (Brazillian money).

If you have interest just put here in this topic all information what you think is important to me know, if you have images put here too hosted on imgur or other site. I will ask a middleman if I dont know you, so if you have reputation in this forum but I dont know, just ask for the people, principally staff members, to say who trustable you are.

@portugues
    E aí galera, estou a procura de um mage em torno do level 150 em qualquer mundo PvP. Pode ser ED ou MS, mas o char tem que estar livre para transferência. Eu posso pagar com KK ou em Reais isso fica a sua escolha.

Se tiverem interesse deixa aqui no tópico uma mensagem com toda informação que vocês julguem imporante, se tiver imagem hospedem no imgur ou algum site. Se você for confiável podemos fazer a negociação numa boa, mas caso eu não te conheça teremos que usar algum middleman ou se você for um cara com reputação e eu desconheça, peça para alguém falar que você é confiável, caso seja algum membro da equipe que te recomende já vai me deixar mais seguro e assim podemos fazer tudo tranquilamente.

Normal User
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    caso queira, tenho uma account que não possui mage, mas é muito boa p/ bot e jogar na mão...dá uma olhadinha. abs!
    http://www.tibiaibot.com/forum/showt...iros-(Only-Br)

Normal User
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    I'm selling 150 MS with scorpion mount on Antica. Give me an offer. Only accepting kks

Tags for this Thread