Results 1 to 4 of 4

Thread: Ek 360 ->>> tutor <<<- skills 112/07 - open-pvp!!!!!

Normal User fwardkoff's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    64 Post(s)

Ek 360 ->>> tutor <<<- skills 112/07 - open-pvp!!!!!

# English Version #

I'm here to sell my old main account, I don't used bot in this character so he's 100% clean and it's impossible be deleted for BOT unless you start using on him. Well, I did a lot of full adons and this character have all acess that you need. Here is some important informations about him:

Vocation & Level: EK 360
    Skills: Axe user with great skills 112/107 and ML 11
    World type: Open-PvP
    Transferable? You can transfer this character just after he lose the Black Skull, I took this 2 weeks ago so you need wait more 1 month to transfer. But don't worry because he's in my world, and It's dominado so you don't need be afraid. I think this character will be free to transfer on 06/10/2014
    Addons: I did a lot of addons on this character, he have full assassin, full barbarian, full summoner, full oriental and many many others.
    Mounts: I just tamed Undead Cavebear and Black Sheep

Well I need say that this account have something that it's rare you see when you find some1 selling accounts, this account is TUTOR and what this change? You have acess to 2 secret forums, in one of this forums have a topic about bugs where Tutors and Cip members change information and you can find a lot of bugs and it's your choose abuse or not haha Also to who always want know what will be release before everybody, this account for be TUTOR have acess to Test Servers few week before than other players so you can enter and explore all the updates before everybody. Obviously have more things, like special reports and this stuffs that Tutors have

To finish I have some makkers in this account, including a RP with great skills and a MS on Dolera lvl 65 with ML 57.

I think I gave all information that you need about this account, if you want more just ask in the comments. Also if some1 need SS or want see this character on TibiaCast I can do this without problems.

PRICE: R$ 1.300,00 (BR Money) or 100kk on Azura

I accept middleman without problems, I know @Dark Star that is moderator of iBot so thats not a problem

Offers, questions... Just let a comment in this topic! And please don't send private messages, because I'm free user and can't answer you.

# PORTUGUES #

Estou aqui para vender a minha main account, eu nunca usei bot na conta então é 100% safe e impossível de ser deletado por bot a não ser que você compre e comece a usar. Eu fiz vários addons, quests e todos acessos necessários também. Aqui vai algumas informações que julgo importantes:

Vocação & Level: EK 360
    Skills: Axe 112/107 and ML 11
    World type: Open-PvP
    Transferable? Você só vai poder transfer ele quando sair o black skull, peguei black faz 2 semanas então você precisa esperar mais 1 mês para sair o black. Mas não se preocupem porque o mundo que o char esta no meu mundo e lá é dominado, acredito que a transfer fica liberada dia 06/10/2014.
    Addons: Eu fiz vários addons full, tem full assassin, full barbarian, full summoner, full oriental and many many others.
    Mounts: Só tenho Undead Cavebear e Black Sheep

Bom o interessante dessa conta que estou vendendo é que ela tem algo muito raro quando se trata de contas para vender, esta conta é TUTOR e isso te da alguns benefícios. Você tem acesso a 2 fóruns secretos, um deles tem um tópico sobre bugs onde membros da Cip e outros tutores, senators trocam informações sobre bugs. Você com certeza vai saber de vários bugs e vai ficar por sua decisão se vai querer abusá-los ou não haha Também tem uma coisa muito bacana que você tem permissão para entrar no Test Server muito antes do que jogadores normais, você vai entrar juntamente com os membros da CipSoft e vai saber muito antes de tudo sobre o update. Também tem muitas outras coisas, funções in-game tipo reports que apenas tutores tem.

Pra finalizar a conta ainda tem alguns makkers, incluindo 1 RP skill alto e 1 MS lvl 65 em Dolera (hardcore-pvp).

Acho que já falei sobre as principais características do personagem e da conta, se você quiser saber mais coisa basta perguntar deixando uma mensagem aqui no tópico. E também se você quiser SS ou até mesmo TibiaCast eu posso mostrar sem problema algum.

PREÇO:: R$ 1.300,00 ou 100k em Azura

Aceito intermediário sem problema algum, até conheço moderador do iBot como o @Dark Star que pode fazer o intermédio caso você não esteja seguro.

Ofertas, dúvidas só deixar mensagem aqui no tópico e por favor não me enviem PM porque estou free-user e não posso responder.

Abraço
    Actions speak louder than words...

/Nathan

Normal User fwardkoff's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    64 Post(s)
    BUMP
    Actions speak louder than words...