Results 1 to 3 of 3

Thread: Why my script get a bug ?

iBot User
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    1 Post(s)

Question Why my script get a bug ?

Well, i've used to use Soul Eater a 3 or 4 months ago, then i just stopped to play tibia, now i'm back, the script it isn't working how it used to be, the script just do the half way in the cave, then the char stop and just attack only the monsters who attack him. If there is someone that help me to fix it i'll appreciate it.
    ================================================== ================================================
    Bom, eu usava um script de souleater, ja tem um tempo que tenho ele, e funcionava normalmente, mas agora que eu voltei a usa-lo, ele só vai até a metade da cave, e ai fica parado, e só ataca os bixo que começa a atacar ele, se alguem souber como arrumar esse problema pra mim ficarei grato

Normal User blakw's Avatar
    Mentioned
    221 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Quoted
    344 Post(s)
    Could be unexplored maps and/or marks on it. Or the script got a bug so in that case you should contact script maker and explain the issue.

------------------------------------Latest Releases:------------------------------------
    Vocations:
    Darashia Lions Rock
    Oramond Seacrest Serpents X1

For a better iBot!

(◣_◢)

Normal User Facppf's Avatar
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Quoted
    220 Post(s)
    Quote Originally Posted by HenryOliveira18 View Post
    Well, i've used to use Soul Eater a 3 or 4 months ago, then i just stopped to play tibia, now i'm back, the script it isn't working how it used to be, the script just do the half way in the cave, then the char stop and just attack only the monsters who attack him. If there is someone that help me to fix it i'll appreciate it.
    ================================================== ================================================
    Bom, eu usava um script de souleater, ja tem um tempo que tenho ele, e funcionava normalmente, mas agora que eu voltei a usa-lo, ele só vai até a metade da cave, e ai fica parado, e só ataca os bixo que começa a atacar ele, se alguem souber como arrumar esse problema pra mim ficarei grato
    Esse script foi feito por você mesmo ou baixou ele por aqui? Se você comprou ele de alguém, entre em contato com essa pessoa pra pegar uma atualização. Isso aconteceu comigo, mas em outro script; então entrei em contato com a Scripter que me vendeu e ela me mandou uma atualização que corrigia todos os bugs! Boa sorte amigo.
    ~•~ Proud Ex-Moderator of iBot. -

Tags for this Thread